..Lecturi duminicale

Vă salut  dragile mele!

izobragenia 019
Введите подпись

Cărțile mă descoperă și totodată descoper ceva nou ce mă desăvirșește..

Vă propun s-ă citiți cartea Tatianei Țibuleac-FABULE MODERNE….

Ceva fabulos…din această carte

 

 

SĂRĂCIE

Intodeauna m-am temut de sărăcie.

De sărăcia cu miros de mucegai,umilitoare,cărpită și dureroasă.De sărăcia care te imbătrinește inainte de timp și iți cobește visele,unul căte unul,ca pe niște farfurii aruncate in certuri fierbinți.

Altfel de sărăcii nu am știut că există.

La Paris am invățat să fiu săracă.De la mamele cu mulți copii,majoritatea aici,de la studentele romantice și lipsite,de la bătrinile in ciorapi de mătase pe orice frig,de la amantele subtile,pe care nu te poți supăra,de la casnicele care,oricum,ies in lume…

De la femei.

Am invățat că in viță poți avea un singur inel,dar scump.

Că un parfum poate inlocui orice rochie.

Că poți renunța la măncare ,nu și la un ruj.

Că unghiile sa-u născut colorate.Iar pielea curată.

Că in casă poți avea o floare,dar vie.

Că poți mănca doar o păine,dar proaspătă.

Că vinul trăiește in pahare,nu in sticle.

Că o cafea te poate ține trează pănă in dimineața unei noi vieți.

Că o plimbare cu bicicleta te descoperă mai mult decăt una cu o mașină de lux.

Că o ciocolatî trebuie să fie mai scumpă decăt tot prănzul.Sau să il inlocuiească.

Că vacanțele sunt escapade,nu foi turistice.

Că poți avea doar o noapte de dragoste,dar la limita nebuniei.


Mi-am permis s-ă postez acest text,probabil de a inspira și de motiva femeile spre o altă viziune a VIEȚII.

Cu sinceritate Veronica

Vă imbrățișăz

 

 

 

 

Un gând despre “..Lecturi duminicale

Lasă un răspuns

