Turmalina in Programul anti imbătrinire(peptenele)

SALUT DRAGII MEI!

Sper că faceți bine…eu mă simt bine alături de voi,cea ce vă doresc și vouă…

O TOAMNĂ PLINĂ DE CURCUBEE…

Imi plac foarte mult produsele din turmalină..le ador.Sunt prietenii mei care i-mi ajută după o zi incărcată să mă refac…

images-5

Ce minunății se produc din această peatră Divină,care are o energie eternă//

Pieptene cu turmalină

În structura pieptenelui sînt prezente cristale de turmalina. Datorită lor, pieptenele are proprietăți piezoelectrice unice și un efect termic benefic asupra sănătății. Pieptenele din turmalina emană unde infrarosii identice cu diapazonul  corpului uman – 0,04 microamperi, îmbunătățind microcirculația, și eliminînd o cantitate mare de ioni negativi.

Indicații:

  • Îmbunătățește circulația sîngelui în zona capului, și, prin urmare, îmbunătățește memoria;
  • Îndepărtează stresul;
  • Calmează;
  • Tratează insomnia;
  • Ameliorează somnul;
  • Îmbunătățește starea părului, împiedicînd apariția părului alb;
  • Îndepărtează migrenele și durerile de cap.

Părul se piaptănă atent dimineață și seara înainte de somn, dar după posibilitate se poate de pieptănat și de cîteva ori pe zi

Nu există contraindicații.

Cu mult respect Veronica.

Vă imbrățișăz

Redactor text

Uliana Sandul-Medic Sănătate Publică Companiea Green World

tel 069114510

 

images-4

6 gânduri despre “Turmalina in Programul anti imbătrinire(peptenele)

  1. Pingback: Turmalina in Programul anti imbătrinire(peptenele) – veronikacomblog

Lasă un răspuns

