Detox cu suc de struguri la final..

%d0%b1%d0%b5%d0%b7-%d0%bd%d0%b0%d0%b7%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b8%d1%8f

Salut Dragii mei!

Vin către voi cu gînduri frumoase!

Sper că faceți bine..chiar dacă plouă,chiar dacă e soare și chiar dacă unii nu au căldură…printre unii sunt și eu cu familia,dar cunoaștem că frigul menține Tinerețea!

hi-hi-hi!

Mulțumesc pentru Plapuma din Turmalină…

Acum 2 săptămini in urmă am inceput o cură de purificare a sîingelui cu suc de struguri,care era programat pe 21 zile,dar am ajuns la final…nu voi continua…

…in timpul curei am folosit  sucul a 2 sorturi de poamă , le alteram luînd cîte 100,0-150,0 in fiecare dimineață  -„MOLDOVA”, după care aveam sensația de saț pină la masă,iar sucul din „COARNĂ „are un efect diuretic MAGIC…ca rezultat am slăbit cu 2kg,iar talia s-a subțiat cu 4cm…uh???Mi-am zis …ajunge!La vărsta elegantă nu se recomandă de stresat organizmul….se perde farmecul!

Puteți folosi această rețetă și voi in scopuri de a scăpa de cilograme in plus.Efectul apare după o săptămînă ..e gustos și folositor SUCUL DE STRUGURI!

Ca o incheere-

Orice cură de detoxifiere,de slăbire,de intinerire  a medicinii estetice,cosmetice este individuală…

Ce cure de DETEX aplicați voi in parctică?

Vă iubesc!

Vă imbrățișăz și aștept comentariile voastre.

Cu drag de voi Veronica Sandul-Medic Cosmetolog

images

Lasă un răspuns

