Produse terminate(octombrie 2016)

Salut tuturor !

Mă bucur pentru interesul vostu la această temă…PRODUSE TERMINATE.

Vă sugerez situl ,unde puteți procura diferite produse cosmetice pentru ingrijirea pielii-

http://www.iherb.com/Skin-Care?rcode=CQW533

––––––––––––––––-

…iar aici pentru cei ce vizitează prima dată situl,aveți posibilitate de a procura produse gratuite-

http://www.iherb.com/free/?rcode=CQW533

–––––––––––––––––-

Și să știți că și eu sunt curioasă ..deoarece sunt o mulțime de produse pe piață…doar dacă incerci și cunoscind produsul pe pielea ta in sensul direct al cuvîntului ,poți face o concluzie corectă…deoarece aceasta este munca și pasiunea mea,fac cu plăcere pentru voi aceste filmulețe..credeți-mă fără ajutor și sponsori.

Nici un filmuleț nu este sponsorizat…Dorința și plăcerea de a dărui.

Dar să trecem la produsele terminate…Din toate produsele ,am ales și favoritele mele

aroma_148x148_20140729

Uleiul Hidratant de la Academie Scientifique de Beaute-un amestec perfect pentru hidratare profundă pentru orice tip de ten…

thumb_0_x_600_255-acad1

Fluid Leger-o emulsie nemaipomenit de efectivă pentru hidratare …in special pentru ten sensibil ,reactiv ,deshidratat

Pentru mai multă informație mă puteți contacta+373-)069258370

Care sunt produsele voastre favorite?

Aștept comentariile voastre

Cu drag Veronica…Vă imbrățișăzunnamed

Lasă un răspuns

