Medicină naturistică-GREEN WORLD

Dragii mei!!!
Sper  că vă simțiți bine, sper că sunteți cu zîmbetul pe buze, necătând ce se petrece, noi putem să creăm pozitivitate în jurul nostru, să luăm ce este  mai bun și să reflectăm LUMINA din noi.
TOTUL e în mâinile noastre, dar pentru aceasta se cere să ai SĂNĂTATE.
Eu ca și voi sunt pămînteană și la fel ca și voi fac tot ce e în mâinile mele să mă simt bine, să fiu sănătoasă. Dar misiunea mea de medic mă cheamă de a informa și de a promova Modul de Viață Sănătos, nu numai teoretic, ci și practic.
„Fie ca hrana să-ți fie medicament,iar medicamentul – hrană” (Hipocrate) 
Motive de a folosi nutrienți. Sfaturi de la nutrițiologi:
  1. Stresul, care ne „consumă” vitaminele ,  
  2. Mediul poluat,                                                  
  3. Tabacizmul,                                                      
  4. Traumatizmul,                                                  
  5. Folosirea antibioticilor,                                  
  6. Contraceptivele,                                              
  7. Dietele de slăbit,
  8. Vegetarianizmul,
  9. Hipotrofiile,
  10. Activitățile sportive,
  11. Gravidele,
  12. Menopauza.
 !!!Compania Green World este una din activitățile mele de  promovare a Medicinii Preventive.
Companie pe care am descoperit-o în Canada!
Motivație maximă!!!
Este un grup internațional de companii care cercetează științific și produc produse benefice pentru sănătate și o viață calitativă:
Institutul de Cercetări în Bioinginerie,
Institutul de Cercetări în Microbiologie,
Institutul de Cercetări în Oncologie,
Institutul de Cercetări pentru SIDA,
Institutul de Cercetări în Alimentație, 
Institutul de Cercetări în Medicina Tradițională Chineză.

Ce suplimente folosesc eu găsiți aici Suplimente nutritive
Mai multă info la tel: 069258370
 http://en.world-food.com/
Vă îmbrățișăz!
Cu drag Medicul Cosmetolog Veronica Sandul…!!!

images

Un gând despre “Medicină naturistică-GREEN WORLD

Lasă un răspuns

